Początkujący Alchemik
Punkty Energii: 5000
Łącznie technik: 1 z 1 poz.
Wymagania: Jesteś nim od początku.
Średnio Zaawansowany Alchemik
Punkty Energii: 7500
Łącznie technik: 1 z 1 poz.
Wymagania: Napisać 100 postów.
Zaawansowany Alchemik
Punkty Energii: 8000
Łącznie technik: 2 z 1 poz.
Wymagania: Napisać 300 postów.
Profesjonalny Alchemik
Punkty Energii: 9000
Łącznie technik: 2 z 1 poz.
Wymagania: Napisać 500 postów, oraz wygrać turniej.
Światowy Alchemik
Punkty Energii: 12000
Łącznie technik: 3 z 1 poz.
Wymagania: Napisać 800 postów, oraz być Profesionalnym Alchemikiem
Państwowy Alchemik - Żołnierz
Punkty Energii: 10000
Łącznie technik: 3 z 1 poz.
Wymagania: Wygrać w egzaminie na PA.
Państwowy Alchemik - Szeregowy
Punkty Energii: 12000
Łącznie technik: 4 z 1 poz.
Wymagania: Wygrać egzamin na PA i napisać 800 postów.
Państwowy Alchemik - Starszy Szeregowy
Punkty Energii: 12000
Łącznie technik: 4 z 1 poz.
Wymagania: Napisać 1000 postów, oraz wyrać egz.
Państwowy Alchemik - Kapral
Punkty Energii: 13000
Łącznie technik: 5 z 1 poz.
Wymagania: Wygrać z wszystkimi - "Państwowy Alchemik - Starszy Szeregowy". Napisać 1000 postów.
Państwowy Alchemik - Starszy Kapral
Punkty Energii: 13650
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być długo Kapralem. Napisać 1200 postów.
Państwowy Alchemik - Plutonowy
Punkty Energii: 14000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Spełniać wymagania na St. Kaprala, oraz wygrać z 1 plutonowym.
Państwowy Alchemik - Starszy Plutonowy
Punkty Energii: 14000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być długo Plutonowym.
Państwowy Alchemik - Sierżant
Punkty Energii: 15000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Mieć zaufanie Marszałka, i przejść specialny test.
Państwowy Alchemik - Starszy Sierżant
Punkty Energii: 15000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wyróżniać się z wszystkich sierżantów.
Państwowy Alchemik - Sierżant Sztabowy
Punkty Energii: 18000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać 2 turnieje, oraz mieć 1500 postów.
Państwowy Alchemik - Starszy Sierżant Sztabowy
Punkty Energii: 19000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być Sierżantem Sztabowym. Wygrać z Chorąży.
Państwowy Alchemik - Młodszy Chorąży
Punkty Energii: 19000
Łącznie technik: 5 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być Starszy Sierżant Sztabowy. Wygrać z Chorąży. Napisać 1700 postów.
Państwowy Alchemik - Chorąży
Punkty Energii: 19500
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być Młodszy Chorąży. Wygrać z Chorąży.
Państwowy Alchemik - Starszy Chorąży
Punkty Energii: 19500
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być Chorąży. Wygrać z St. Chorąży.
Państwowy Alchemik - Młodszy Chorąży Sztabowy
Punkty Energii: 19650
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Być Starszy Chorąży. Wygrać z Chorąży Sztabowy.
Państwowy Alchemik - Chorąży Sztabowy
Punkty Energii: 20000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wykazać się z Podporucznikiem.
Państwowy Alchemik - Starszy Chorąży Sztabowy
Punkty Energii: 21000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać z Podporucznikiem.
Państwowy Alchemik - Podporucznik
Punkty Energii: 22000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać z Porucznikiem.
Państwowy Alchemik - Porucznik
Punkty Energii: 23000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 1 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać z Majorem.
Państwowy Alchemik - Kapitan
Punkty Energii: 24000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 2 z 2 poz.
Wymagania: Wykazać się z Pułkownikiem.
Państwowy Alchemik - Major
Punkty Energii: 27000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 2 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać z Podpułkownik.
Państwowy Alchemik - Podpułkownik
Punkty Energii: 29500
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 2 z 2 poz.
Wymagania: Wygrać z Podpułkownikiem.
Państwowy Alchemik - Pułkownik
Punkty Energii: 30000
Łącznie technik: 6 z 1 poz., 2 z 2 poz.
Wymagania: Wykazać się/Wygrać z Gen.Brygady.
Państwowy Alchemik - Generał Brygady
Punkty Energii: 40000
Łącznie technik: 7 z 1 poz., 2 z 2 poz., 1 z 3 poz.
Wymagania: Pokonać poprzedniego Gen.Brygady. Jeden na forum.
Państwowy Alchemik - Generał Dywizji
Punkty Energii: 40000
Łącznie technik: 7 z 1 poz., 2 z 2 poz., 1 z 3 poz.
Wymagania: Pokonać poprzedniego Gen.Dywizji. Jeden na forum.
Państwowy Alchemik - Generał Broni
Punkty Energii: 42000
Łącznie technik: 7 z 1 poz., 2 z 2 poz., 1 z 3 poz.
Wymagania: Pokonać poprzedniego Gen.Broni. Jeden na forum.
Państwowy Alchemik - Marszałek
Punkty Energii: 50000
Łącznie technik: 7 z 1 poz., 3 z 2 poz., 1 z 3 poz.
Wymagania: Stworzyć grę. Jeden na forum.
Offline